Club de Ocio

Us convidem a les dos sessions de Cinema fòrum que es realitzaran en maig i juny en la seu del COPCV d'Alacant. Activitats gratuïtes prèvia reserva de plaça

Les pel·lícules i altres formats audiovisuals, donen l’opció de debatre i reflexionar sobre diversos temes i això és el que proposen les companyes Iracy Llinares, coordinadora del Grup de Treball sobre Sexualitat del COPCV, i Mª Carmen Calvo, integrant d’aquest mateix grup.

Amb el cinema fòrum ‘DOS MADRES PERFECTAS’, les psicòlogues proposen tractar l'amor, la passió, i el poder de l'amistat a més de la influència de les convencions socials en les relacions interpersonals i en les relacions afectiu-sexuals.

Dimarts 21 de maig a les 18:00 hores a la seu del COPCV d’Alacant.

Inscripción

La segona proposta es realitzarà al mes juny amb la projecció de la pel·lícula ‘CLOSE”. L’argument serveix per parlar sobre el desenvolupament psicoemocional acompanyat d'educació sexual integral

Dimarts 4 de juny a les 18:00 hores a la seu del COPCV d’Alacant.

Inscripción



Noticias relacionadas

  • 23/12/2025
El COPCV us desitja Bon Nadal i Feliç Any Nou amb la postal guanyadora del XVI Concurs de postals nadalenques

El COPCV os desea Feliz Navidad y Feliz Año Nuevo con la postal ganadora del XVI Concurso de postales navideñas.
Leer

  • 23/12/2025
Concurs per a seleccionar el cartell de la 32ª Jornada professional COPCV

Els treballs han de ser originals i inèdits, s'enviaran a través de la seu electrònica fins el 30 de gener de 2026 inclòs.
Leer

  • 15/12/2025
Club de ocio

Os invitamos a asistir a los eventos que tenemos programados para los próximos meses. Actividades gratuitas previa reserva de plaza.
Leer

  • 08/12/2025
Lliurament de premis i festes infantils de Nadal / Entrega de premios y fiestas Infantiles de Navidad

El Col·legi convida als col·legiats, col·legiades i als seus familiars, a les festes infantils que es celebraran en les seus de València, Castelló i Alacant. Durant les mateixes, s'entregaran els premis del Concurs de Postals.
Leer

  • 03/02/2025
Entrevista a Pepa Izquierdo, psicóloga educativa: 'hay que alfabetizar a los jóvenes en autocuidado emocional'

Izquierdo recibió el premio CIDAP 2022 por su programa 'Cuídome. Prevención y cuidado de la salud mental en adolescentes'.
Leer