Signem un conveni amb el Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat per a impulsar la col·laboració professional

A través de l'acord, ambdues institucions, desenvoluparem activitats formatives i divulgatives d'interés comú en els àmbits de l'alimentació, la salut i la salut mental.

La Psicologia i la Nutrició són disciplines relacionades: l'alimentació és una necessitat fisiològica condicionada per factors emocionals, cognitius, conductuals i socials. Per aquest motiu, hem signat un conveni amb el Col·legi Oficial de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana (CODiNuCoVa) a través del qual, les dos entitats promourem iniciatives conjuntes destinades a millorar el desenvolupament i les intervencions professionals.

L'acord, formalitzat el 22 d'octubre de 2026, ha sigut signat pel degà del COPCV, Francisco Santolaya, i la presidenta del CODiNuCoVa, Maite Navarro Amorrich.  

Foto 1 del slider. Imagen recomendada: 1080 x 660 px. En el editor: 540 x 330 px.
Foto 2 del slider. Imagen recomendada: 1080 x 660 px. En el editor: 540 x 330 px.
<  ●  ●  >

El conveni estableix un marc de cooperació en matèries formatives, científiques i professionals d'interés compartit, especialment en aquelles relacionades amb l'alimentació, la salut i la salut mental. Entre les accions previstes es troben l'organització de cursos, jornades, seminaris, tallers i trobades professionals, així com l'elaboració de materials divulgatius i l'intercanvi d'informació sobre activitats formatives i científiques. Estes iniciatives permetran afavorir el coneixement mutu, l'intercanvi d'experiències i la col·laboració interdisciplinària.

Per a impulsar i fer el seguiment d'esta col·laboració, hem acordat constituir una comissió de treball integrada per dos representants de cada col·legi. Aquesta comissió, es reunirà com a mínim, una vegada cada semestre, i s'encarregarà de determinar les temàtiques que a abordar així com de dissenyar i coordinar les activitats conjuntes.

Amb aquest conveni, les dos corporacions reforcem el nostre compromís amb la cooperació entre disciplines i amb la promoció d'una atenció a la salut des d'una perspectiva integral.

 

 

 

 

Foto grande. Imagen recomendada: 1080 x 660 px. En el editor: 540 x 330 px.
 



Noticias relacionadas

  • 19/10/2026
Teatro Olympia y Teatro Talia: 20% de descuento para colegiados/as

En la entrada de espectáculos programados en el Teatro Olympia y el Teatro Talia.
Leer

  • 16/10/2026
¿Tomas anticoagulantes? Hazme miembro de AVAC y te ayudarán a mejorar tu calidad de vida

El COPCV tiene convenio de colaboración con la Asociación Valenciana de Pacientes Anticoagulados y Portadores de Válvulas Cardiacas.
Leer

  • 16/10/2026
Convenio de colaboración entre el COPCV y la Alianza Nacional para la educación del TLP

Tienen dos proyectos de investigación, desarrollados por la Universitat de València (grupo Construyendo Alianzas) en colaboración con NEABPD España.
Leer

  • 08/09/2026
Colaboración entre el COPCV y CCOO-PV: nuevo Servicio de Atención Psicológica para personas trabajadoras

Ambas entidades nos unimos para impulsar la prevención de los riesgos psicosociales y la atención psicológica. Si estás interesado/a en formar parte del listado de psicólogos que prestarán este servicio, solo tienes que cumplimentar el apartado web de 'Direcciones Profesionales' y crear o actualizar el perfil en la 'Guía de Recursos' del COPCV.
Leer

  • 10/07/2026
El COPCV reconeix l’excel·lència investigadora de l’alumnat de la Universitat CEU Cardenal Herrera

En l'acte, la secretària del Col·legi ha destacat la qualitat dels treballs presentants i ha resaltat la importància de la comunicació entre l'àmbit acadèmic i professional per tal de que la Psicologia avance i s'adapte a les necessitats socials.
Leer

  • 09/07/2026
El COP y el COP Madrid firman un convenio con Interior para promover acciones de mejora del bienestar psicológico entre los empleados públicos

Realizarán actividades conjuntas de sensibilización, divulgación y prevención entre el personal de los Servicios Centrales del Ministerio del Interior.
Leer