Un grup de professionals celebren els 40 anys de la llicenciatura de Psicologia

Un temps en el qual ha demostrat ser fonamental per al benestar emocional i psicològic de les persones.

Recentment, un grup de companys i companyes van celebrar els 40 anys de la promoció de Psicologia 1980-1985 el que suposa que eren els primers professionals amb el títol de llicenciats. Gran part d'ha dedicat professionalment a l'exercici de la professió i es poden considerar pioners de la Psicologia ja que en els anys 80 la Psicologia aplicada en els diferents àmbits d'intervenció estava per fer.

És a partir d'eixe moment quan la psicologia agafa trajectoria pròpia i ha demostrat que la seua presència és fonamental per a contribuir al benestar psicològic en tot el cicles vital de les persones.

S'ha de resaltar que aquest grup és divers pel que fa als àmbits d'actuació i que existeix una gran capacitat de retrobar-se amb alegria, respecte i amistat. Un esperit que trobem a faltar en la societat actual.

 

 



Noticias relacionadas

  • 06/02/2026
Más allá de la prohibición: educación y modelos familiares en el uso de redes sociales

Ante el anuncio por parte del Gobierno de prohibir el acceso y uso a redes sociales a menores de 16 años, hablamos con los colegiados Abel Baquero y Consuelo Tomás para conocer su valoración profesional.
Leer

  • 27/01/2026
Proyecto de formación presencial y e-learning 2026

Proyecto formativo organizado por el Col·legi Oficial de Psicologia de la Comunitat Valenciana (COPCV) con la colaboración de la Fundació per a la Investigació, Desenvolupament i Aplicació de la Psicologia en la Comunitat Valenciana (FIDAP).
Leer

  • 23/01/2026
Canvi d’horari en les seus de València

Hui, divendres 23 de gener, l’atenció presencial de les seus de València finalitzarà a les 14:00h.
Leer

  • 12/01/2026
Edición Nº 59. del programa de Formación Continuada a Distancia (FOCAD)

El Consejo General de la Psicología de España promueve así, la actualización científico-profesional de los/as psicólogos/as colegiados/as en diferentes campos de la intervención psicológica.
Leer

  • 09/01/2026
Estrenem canal de WhastApp

Es tracta d'un canal directe per a difondre avisos, novetats i continguts d'interés tant per al col·lectiu d'estudiants i professionals de la Psicologia com per a la ciutadania en general.
Leer

  • 08/01/2026
Liderazgo saludable: una aproximación desde la psicología del trabajo y la prevención de los riesgos psicosociales

Pilar del Pueblo, vocal de la Junta de Gobierno del COPCV y psicóloga del Trabajo, las Organizaciones y los Recursos Humanos (PTORH), escribe este artículo en el último boletín de la Confederación Empresarial de la Comunitat Valenciana.
Leer