Setmana de la Primera Infància: un món de possibilitats - Xàtiva del 31 de maig al 5 de juny

Amb l'objectiu de proporcionar una oportunitat per a compartir aprenentatges entre professionals, famílies i diferents entitats.

L’Escola Infantil Ninos de Xàtiva organitza a partir del divendres 31 de maig la Setmana de la Primera Infància.
Xàtiva acollirà el pròxim 31 de maig, i de l'1 al 5 de juny la “Setmana de la Primera Infància: un món de possibilitats”. La Setmana, organitzada per l’Escola Infantil Ninos de Xàtiva en col·laboració, entre altres, amb l’Ajuntament i Florida Universitària, pretén convertir la localitat en eix central de reflexions sobre l’educació en este tram d’edat.
Amb l’objectiu de fomentar i dignificar la presència de la primera infància en la societat, s’oferiran espais i propostes culturals, artístiques i educatives de qualitat i des d’un punt de vista alternatiu i innovador, amb l’objectiu de proporcionar una oportunitat per a compartir aprenentatges entre professionals, famílies i diferents entitats.
Les activitats que trobarem al llarg de la Setmana estan destinades tant a xiquets i xiquetes de l'etapa infantil, fonamentalment de 0 a 3 anys, com a les seues famílies, a professionals de l’educació i a entitats relacionades amb l’etapa infantil, totes amb la finalitat d’oferir “Un món de possibilitats”.
Pots trobar-ne més informació al tríptic adjunt que trobareu al final de la noticia (baix del cartell), o pots consultar el web: www.escolesinfantilsninos.com

1 archivo adjunto

triptico_setmanaprimerainfancia 2013.pdf [0,00 MB]



Noticias relacionadas

  • 17/04/2026
Actividades formativas COPCV programadas de abril a junio

Consulta por áreas, todas las actividades que hemos preparado y que se llevarán a cabo online y en nuestras sedes de Valencia, Alicante y Castellón.
Leer

  • 10/04/2026
Edición Nº 60 del programa de Formación Continuada a Distancia (FOCAD)

El Consejo General de la Psicología de España promueve así, la actualización científico-profesional de los/as psicólogos/as colegiados/as en diferentes campos de la intervención psicológica.
Leer

  • 08/04/2026
Informació d'utilitat fiscal - Información de utilidad fiscal

Campanya RENDA 2025. Deducció de quotes satisfetes a col·legis professionals - Campaña RENTA 2025 - Deducción de cuotas satisfechas a colegios profesionales.
Leer

  • 26/03/2026
El Gobierno aprueba la modificación del Real Decreto de autorización de centros sanitarios

Entre sus objetivos se encuentran la definición de una clasificación de centros, la garantía de que dispongan de los medios técnicos, instalaciones y profesionales adecuados para desarrollar su actividad sanitaria con seguridad y calidad, entre otros.
Leer

  • 16/03/2026
Edición Nº 59. del programa de Formación Continuada a Distancia (FOCAD)

El Consejo General de la Psicología de España promueve así, la actualización científico-profesional de los/as psicólogos/as colegiados/as en diferentes campos de la intervención psicológica.
Leer

  • 11/03/2026
Webinar: “Casos prácticos de ciberseguridad aplicados a la psicología”.

HOY, 11 de marzo, a las 16:00h. Formación organizada por Eholo Health. Inscripción gratuita.
Leer