9ª cursa solidària “En marxa per la Paràlisi Cerebral”

L'activitat tindrá lloc el proper 13 d’octubre a les 9:30h, al districte de Les Corts de Barcelona.

Des de Nexe Fundació, com a entitat membre de la FEPCCAT, us convidem a participar a la cursa que organitza la Federació Catalana d’Entitats de Paràlisi Cerebral i etiologies similars –FEPCCAT- i IPSEN Pharma, el proper 13 d’octubre a les 9:30h, al districte de Les Corts de Barcelona.

Si t’inscrius abans de les 23:59h del dimecres 18 de setembre podràs reservar la teva talla de samarreta. Posteriorment, s’assignaran aleatòriament.

Per tal de facilitar la participació, us proposem 2 recorreguts a triar, d’1 quilòmetre o de 5 quilòmetres, essent la sortida i l’arribada al mateix punt. A més, si voleu col·laborar però no corre la cursa, ho podeu fer a través de la FILA ZERO al fer la inscripció.

ÉS INFORMACIÓ AL WEB https://www.nexefundacio.org/esdeveniments/cursa-fepccat-2019/

Vies d’inscripció:

  1. Presencial: Pots passar pel Centre de Recursos de Nexe Fundació (Travessera de Dalt 100), formalitzar la inscripció i abonar l’import en aquell moment.
  2. Online (si no pots venir a Nexe, pots fer la inscripció i pagament al web amb targeta bancaria. Aquesta opció té un càrrec d’1€ per cobrir les despeses d’enviament postal del reguard de la butlleta d’inscripció. Més detalls i formulari d’inscripció al web https://www.nexefundacio.org/esdeveniments/cursa-fepccat-2019/).

Imports:

  • 2€ (menors d'edat i persones amb discapacitat)
  • 4€ (majors de 18 anys sense discapacitat)
  • _€ Aportació oberta per a donacions de la FILA ZERO i per a donacions superiors a 4€ si vols abonar l’import de la inscripció i una donació per a Nexe Fundació.

T’informem que...

Tots els beneficis de les inscripcions realitzades a Nexe (presencial o online) aniran íntegrament destinats als projectes de la Fundació. Si la fas a través de la FEPCCAT o un altre entitat membre, els beneficis aniran a una altre projecte. Es per això que, des de Nexe Fundació et convidem a participar, ja sigui mitjançant la inscripcions a la cursa com fent una aportació a la fila zero.

Comptem amb tu!

Gràcies per col·laborar en la millorar de la qualitat de vida dels infants amb greus discapacitats.



Noticias relacionadas

  • 12/09/2025
El uso temprano de smartphones se asocia a peor salud mental juvenil

Un nuevo estudio a gran escala -con datos de más de 100.000 jóvenes de todo el mundo- y publicado en el Journal of Human Development and Capabilities, revela una preocupante conexión entre la edad de adquisición del primer smartphone en la infancia y la salud mental en la adultez temprana.
Leer

  • 10/09/2025
Ciclo de Conferencias sobre Salud Mental

Organizado por la fundación FIDAP en colaboración con la Diputación de Castellón. Tendrá lugar del 1 al 29 de octubre.
Leer

  • 05/09/2025
El Consejo de la UE sitúa la salud mental infanto-juvenil en el centro de su estrategia digital

El Consejo hace un llamamiento a todos los Estados miembros, a las instituciones europeas y a los agentes del entorno digital para adoptar medidas concretas que integren la seguridad psicológica en el diseño tecnológico, la educación, la regulación y las estrategias comunitarias.
Leer

  • 05/09/2025
Nos reunimos con representantes de la Unió de Periodistes Valencians

A la cita acudieron su presidente, Vicent Marco, y la vocal Lorena Tortosa.
Leer

  • 04/09/2025
GUÍA para un cuidado democrático y colectivo. Salud mental y redes de apoyo.

Universitat Oberta de Catalunya; Proyecto CUSAM, 2025, 98 p.
Leer

  • 04/09/2025
La TCC grupal transdiagnóstica es rentable en Atención Primaria

Así lo concluye un ensayo controlado aleatorizado publicado en The Canadian Journal of Psychiatry.
Leer