La vicedegana 2ª del COPCV, Concepción Sánchez Beltrán, es reuneix amb Modesta Salazar, cap de la Unitat de Violència de Gènere contra la Dona

En la reunió s'acorda acollir en la seu del COPCV-Alacant, l'exposició itinerant ‘Créixer amb por: els xiquets i xiquetes davant la violència de gènere’.

El pròxim 25 d’abril és el Dia Internacional contra el Maltractament Infantil. Ens hem reunit en la subdelegació de Govern amb Modesta Salazar, cap de la Unitat de Violència contra la Dona, i Francisco José Gómez Vitero, vicepresident del Col·legi d'Infermeria, per posar en marxa accions que visibilitzen esta problemàtica i les seues conseqüències. En esta ocasió, hem acordat acollir conjuntament, l’exposició itinerant ‘Créixer amb por: els xiquets i xiquetes davant la violència de gènere’. Es tracta d’una mostra molt especial ja que els 60 dibuixos que la composen han sigut realitzats per fills i filles de víctimes de violència de gènere. “Són els propis menors els que il·lustren sobre el paper les situacions de maltractament que han viscut”, expliquen des de la Comissió per a la Investigació de Maltractaments a Dones.

Hem de conscienciar sobre els efectes tan perjudicials que els menors pateixen quan creixen i conviuen amb la violència. Són víctimes directes a les quals tenim l’obligació de protegir i cuidar fins i tot, una vegada eixen de l’entorn afectat”, ha manifestat Concepción Sánchez Beltrán, vicedegana 2ª del COPCV, després de la reunió.

El objetivo de la muestra no es otro que concienciar sobre los efectos que la violencia tiene sobre los menores que la sufren, esas otras víctimas del machismo, en ocasiones olvidadas.

Del 19 al 30 d’abril, la seu d’Alacant del COPCV i del Col·legi Oficial d’Infermeria d’Alacant exhibiran els 60 dibuixos de l’exposició itinerant ‘Créixer amb por: els xiquets i xiquetes davant la violència de gènere’.



Noticias relacionadas

  • 10/02/2026
El COPCV acoge la exposición sobre albinismo ‘Iguales bajo el sol’

La muestra permanecerá abierta al público hasta mañana, 11 de febrero, en el horario de apertura de la sede.
Leer

  • 05/02/2026
Setmana de la Psicologia 2026 de la Universidad Miguel Hernández (Elx)

El 18 de febrer a les 18:00h., en la seu del COPCV-Alacant, hem organitzat una taula redona per a donar a que l'estudiantat conega els diferents àmbits d'actuació de la Psicologia a través de representants dels seus Grups de Treball.
Leer

  • 02/02/2026
Sánchez Beltrán participa en el acto de graduación XI Promoción del Máster en Psicología General Sanitaria de la UMH

La vicedecana 2ª aprovecha la ocasión para recordar que las puertas del Col·legi están abiertas y a disposición de todos los colegiados y colegiadas, con el objetivo de atender sus consultas, propuestas e inquietudes.
Leer

  • 16/01/2026
El COPV-Alicante acogerá la exposición fotográfica “Iguales bajo el sol”

El próximo 29 de enero se inaugurará esta muestra organizada por la Red Sanitaria Solidaria de Alicante con el objetivo de visibilizar la situación de las personas con albinismo en África.
Leer

  • 22/12/2025
Horari de Nadal

Les seus del COPCV romandran tancades del 24 de desembre al 6 de gener (els dos inclosos). La seu del C/ Comte d'Olocau de València obrirà el 29 i el 30 de desembre.
Leer

  • 01/12/2025
Entreguem els premis d'investigació a alumnat de Psicologia de la Universitat Europea

Un any més, a través d'aquests guardons, fomentem el contacte de la universitat, la investigació i el món laboral.
Leer