Butlleti informatiu Direcció General d'Infància i Adolescència nº13

En aquesta ocasió s'ha dissenyat una edició semestral.

La Direcció General d'Infància i Adolescència, en el seu afany per donar difusió a les tasques i activitats que es duen a terme amb els xiquets, xiquetes i adolescents, va crear un Butlletí Informatiu.

L'edició d'aquest Butlletí té caràcter trimestral. No obstant això, en aquesta ocasió s'ha dissenyat una edició semestral, (Butlletí informatiu número 13) en el qual es recullen les principals novetats i actuacions realitzades durant els 6 primers mesos de l'any en curs.

Aquest Butlletí, així com els números anteriors, estan publicats en la pàgina web de la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives a la qual s’accedeix pressionant sobre la imatge del marge.

1 archivo adjunto

Boletín DGIA 13 b_primer semestre 2023.pdf [4,23 MB]



Noticias relacionadas

  • 28/10/2025
Curs especifique infància i adolescència Valoració psicològica i social de l'oferiment per a acollir en família extensa: alguna cosa més que una valor

Curso especifico infancia y adolescencia Valoración psicológica y social del ofrecimiento para acoger en familia extensa: algo más que una valoración psicométrica
Leer

  • 27/10/2025
Actividad: el cuento como herramienta para el trabajo psicoemocional de la infancia y la adolescencia

De la mano de la ONG Coloria y de su psicóloga, Marina Gilabert, el COPCV ha organizado esta actividad gratuita previa reserva de plaza titulada: “El poder de los cuentos sin final”.
Leer

  • 21/10/2025
Curs Interdisciplinari sobre Infància i Adolescència: Protecció dels NNA en els àmbits de la seua vida diària. Inscripció 21/10 a las 17 hores

Curso Interdisciplinar sobre Infancia y Adolescencia: Protección de los NNA en los ámbitos de su vida diaria. Inscripción 21/10 a las 17 horas.
Leer

  • 21/10/2025
Curs Interdisciplinar Promovent apego segur en mares gestants en situació de risc. Inscripció oberta

Curso Interdisciplinar Promoviendo apego seguro en madres gestantes en situación de riesgo. Inscripción abierta.
Leer

  • 07/10/2025
ARTÍCULO - Construcción y Validación de una Medida de Dificultades del Sueño en Niños y Niñas

Iberoamericána de Psicología y Salud. Vol. 16. Núm. 2. Julio. 2025. Pp. 86-94
Leer

  • 26/09/2025
11th International Congress of Clinical and Health Psychology in Children and Adolescents

Se llevará a cabo en Málaga entre el 19 y el 22 de noviembre de 2025. Organiza AITANA - Centro de Investigación de la Infancia y la Adolescencia (UMH).
Leer