Butlleti informatiu Direcció General d'Infància i Adolescència nº13

En aquesta ocasió s'ha dissenyat una edició semestral.

La Direcció General d'Infància i Adolescència, en el seu afany per donar difusió a les tasques i activitats que es duen a terme amb els xiquets, xiquetes i adolescents, va crear un Butlletí Informatiu.

L'edició d'aquest Butlletí té caràcter trimestral. No obstant això, en aquesta ocasió s'ha dissenyat una edició semestral, (Butlletí informatiu número 13) en el qual es recullen les principals novetats i actuacions realitzades durant els 6 primers mesos de l'any en curs.

Aquest Butlletí, així com els números anteriors, estan publicats en la pàgina web de la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives a la qual s’accedeix pressionant sobre la imatge del marge.

1 archivo adjunto

Boletín DGIA 13 b_primer semestre 2023.pdf [4,23 MB]



Noticias relacionadas

  • 07/10/2025
ARTÍCULO - Construcción y Validación de una Medida de Dificultades del Sueño en Niños y Niñas

Iberoamericána de Psicología y Salud. Vol. 16. Núm. 2. Julio. 2025. Pp. 86-94
Leer

  • 26/09/2025
11th International Congress of Clinical and Health Psychology in Children and Adolescents

Se llevará a cabo en Málaga entre el 19 y el 22 de noviembre de 2025. Organiza AITANA - Centro de Investigación de la Infancia y la Adolescencia (UMH).
Leer

  • 18/09/2025
Radiografía de la obesidad infantil en Atención Primaria: más problemas psicológicos y mayor consumo de psicofármacos

Así lo revela el último informe sobre la prevalencia de obesidad en la infancia en España, elaborado a partir de la Base de Datos Clínicos de Atención Primaria (BDCAP) y publicado por el Ministerio de Sanidad.
Leer

  • 23/07/2025
Decàleg de bones pràctiques en el Sistema de Protecció

Creat pel consell infantil i adolescent del sistema de protecció CIASP de la Generalitat Valenciana.
Leer