Mª Carmen Molés, nomenada vocal del Consell d'Igualtat de l'Ajuntament de Castelló

La vocal de la Junta de Govern del COPCV representarà al Consell Sectorial de Benestar Social en aqueix òrgan consultiu municipal que treballa per a la promoció d'igualtat d'oportunitats.

Mª Carmen Molés ja representava al Col·legi Oficial de Psicologia de la Comunitat en el Consell Sectorial de Benestar Social de l'Ajuntament de Castelló, un òrgan consultiu de participació de les diferents institucions públiques i privades, organitzacions i associacions amb implantació a la ciutat de Castelló, relacionades amb qualsevol dels àmbits del Benestar Social, l'objectiu del qual és aconseguir un major desenvolupament de la consciència col·lectiva, la solidaritat i participació, que faça possible l'assumpció per la societat dels seus propis problemes, i l'elevació de la qualitat de vida i del benestar de tota la població.

Ara Molés ha sigut designada també com a representant del Consell de Benestar Social en un altre òrgan consultiu: el Consell Municipal d'Igualtat d'Oportunitats de Dones i Homes. La fi última d'aquest consell de l'Ajuntament castellonenc és fomentar la participació ciutadana en els assumptes municipals en matèria de promoció de la igualtat d'oportunitats de dones i homes.



Noticias relacionadas

  • 01/09/2025
Jornada de puertas abiertas: 'Retos de las personas mayores en nuestra sociedad'

Se realizará en la Universidad Permanente de la Universidad de Alicante los días 15 y 16 de octubre. Actividad gratuita previa reserva de plaza.
Leer

  • 26/08/2025
Curs IVAFIQ 'Formació específica: aproximació a la teràpia familiar sistèmica en contextos d'intervenció social' Inscripció 27/08/2025 a les 13 hores

Curso IVAFIQ 'Formación específica: aproximación a la terapia familiar sistémica en contextos de intervención social' Inscripción 27/08/2025 a les 13 horas
Leer

  • 25/08/2025
Consejos para llevar a cabo un descanso y disfrute óptimo en vacaciones además de prevenir el estrés postvacacional

Nuestra vocal y psicóloga del trabajo, Pilar del Pueblo, nos da las claves para exprimir las vacaciones hacia el bienestar psicológico, emocional y laboral.
Leer

  • 18/08/2025
¿Quieres saber si un máster es oficial?

Puedes comprobarlo en la web del Registro de Universidades, Centros y Títulos (RUCT).
Leer

  • 08/08/2025
Fallece Ramón Bayés Sopena, psicólogo, profesor y escritor

Trasladamos a sus familiares y amistades nuestro pésame.
Leer

  • 05/08/2025
Entrevista a Mª Dolores de la Cruz: Ante una emergencia “el papel de los líderes es crucial en la gestión del impacto emocional y el trauma colectivo”

De la Cruz es psicóloga sanitaria habilitada y jurídica, IV Premio CIDAP por el trabajo ‘Responsabilidad social corporativa: liderazgo femenino' u autora del artículo ‘Liderazgo en Situaciones de Emergencia y Crisis’ en la Revista Logos.
Leer