Campaña: Feminismo para todas

Organizada por el Ayuntamiento de València para conmemorar el 8 de marzo, Día Internacional de las Mujeres.

El Ayuntamiento de València para conmemorar el 8 de marzo, Día Internacional de las Mujeres, ha organizado la campaña "Feminismo para todas".

Esta campaña está marcada por el concepto de interseccionalidad que da una dimensión más concreta de las desigualdades que sufren las mujeres, como la apariencia física, la procedencia, la edad, orientación sexual, cultura, capacidad, etc.

El evento tendrá lugar el 7 de marzo a las 18.30 horas, al Complejo Municipal La Petxina.

Tendréis toda la información en la web: www.valencia.es/8m2022

1 archivo adjunto

Invitació 8M 2022.pdf [0,19 MB]



Noticias relacionadas

  • 18/03/2026
X Certamen de Relatos Beatriu Civera

Organizado por la Conselleria d'Igualtat, la finalidad de este certamen es fomentar la igualdad de género y la visibilización de mujeres en diferentes ámbitos.
Leer

  • 09/03/2026
El COPCV està present en els actes realitzats en Castelló en commemoració del Dia de la Dona

Amb la presència de les representants del Col·legi (Mª Carmen Molés i Alba Sebastián, vicedegana 3ª i vocal del COPCV, repectivament), donem suport als lemes i a les accions que es desenvolupen cap a la igualtat.
Leer

  • 06/03/2026
8 de març, Dia Internacional de la Dona

Fem una crida a la societat i a les institucions per a blindar els avanços ja aconseguits i per a continuar treballant de manera coordinada cap a una cultura d'igualtat i respecte, lliure de tota mena de violència i discriminació.
Leer

  • 06/03/2026
Biaixos psicològics i decisions organitzatives: claus per a avançar en la igualtat laboral

La Psicologia del Treball aporta ferramentes per a identificar i reduir les accions que influeixen en els salaris, les oportunitats de promoció i el reconeixement professional de les dones.
Leer

  • 11/02/2026
Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència (11 de febrer)

En Espanya, la majoria d’estudiants i professionals de la Psicologia son dones, però eixe lideratge quantitatiu no es tradueix en igualtat de salari ni visibilitat institucional. El 81'5% de les professionals col·legiades en el COPCV, són dones.
Leer