ÚLTIMES HORES per a votar i seleccionar el cartell de la 29ª Jornada Professional COPCV

Els col·legiats i col·legiades disposeu fins el 22 de febrer a les 23:59h. per a votar el cartell que més us agrade.

Finalitzat el termini per presentar els treballs destinats a ser la imatge de la 29ª Jornada professional del COPCV ‘Política i benestar ciutadà’, que es celebrarà el 25 de març en Alacant, s’inicia el temps per a que vosaltres, col·legiats i col·legiades, decidiu a través del vostre vot, quin serà el cartell d’esta trobada professional.

Des del 16 de febrer fins el 22 de febrer a les 23:59h., podeu realitzar la vostra votació en l'apartat del web de Club de Ocio. Recordeu que tan sols es pot votar un i per a fer-lo, és necessari iniciar sessió introduint el número de col·legiat i la contrasenya.

Posteriorment, seguint el sisè punt de les bases, els tres cartells més votats “es proposaran al jurat, el qual determinarà el cartell guanyador valorant la concepció gràfica o plàstica, la seua eficàcia anunciadora o informativa i les seues condicions de reproducció”.

Gràcies a tots i a totes les participants per les propostes realitzades. Ara és el torn de votar!!

Mira els treballs presentats i vota

#29JornadaCOPCV



Noticias relacionadas

  • 08/07/2026
Jornada: Tres pilares para comprender a una persona: creencias, personalidad y psicopatología

Tendrá lugar en la sede del COPCV de València el próximo 20 de noviembre. Actividad gratuita.
Leer

  • 29/06/2026
El COPCV dona suport a la Psicologia en Atenció Primària acudint a una jornada de la UV i Fundació ADEIT centrada en aquest tema

Paula Muiños, vocal del Col·legi, participa en la inauguració subratllant la necessitat de la Psicologia en AP per ser un entorn privilegiat per a la promoció, prevenció i intervenció precoç del benestar psicològic.
Leer

  • 22/06/2026
Club de Ocio: conecta, comparte y disfruta de tu vocación también en tu tiempo libre.

Actividades gratuitas programadas para los próximos meses. ¿Te apuntas?
Leer

  • 20/05/2026
8ª Jornada Retos de la parentalidad positiva-corresponsable en la tecno-dependencia

Organizado por la Cátedra Infancia Adolescencia de la UPV, tendrá lugar el 29 de mayo.
Leer

  • 07/05/2026
Reincorporación tras una baja laboral - Pilar del Pueblo, psicóloga del Trabajo: “la persona que se va no es la que se reincorpora”

En una jornada organizada por la CEV, el IBV y el COPCV, la vocal del COPCV ha abordado este tema desde el punto de vista psicológico y emocional. Del Pueblo ha subrayado la necesidad de que todas las personas que integran la organización, especialmente los mandos, tengan formación y sensibilización en Salud Mental.
Leer

  • 04/05/2026
IV Jornada de Acompañamiento Socioeducativo a Adolescentes y Jóvenes

Tendrá lugar el 29 de mayo, en la Facultad de Filología, Traducción y Comunicación de la Universitat de València.
Leer