El COPCV està present en els actes realitzats en Castelló en commemoració del Dia de la Dona
Amb la presència de les representants del Col·legi (Mª Carmen Molés i Alba Sebastián, vicedegana 3ª i vocal del COPCV, repectivament), donem suport als lemes i a les accions que es desenvolupen cap a la igualtat.
Mª Carmen Molés i Alba Sebastián, vicedegana 3ª i la vocal del COPCV, respectivament, han anat a diversos accions organitzades per les administracions públiques de la capital de la Plana amb motiu de la commemoració del Dia de la Dona.
El dijous 5 de març, el Consell provincial de la Dona, òrgan al qual pertany el COPCV, va celebrar un acte en el qual la presidenta de la institució provincial, Marta Barrachina, ha llegit un manifest institucional impulsat des de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies i amb el suport de l'equip de govern provincial, PSOE i Compromís, s’incideix a construir un municipalisme igualitari: “des de l'àmbit local hem de seguir amb el compromís de construir una societat igualitària que garantisca els drets de totes les persones, així com la participació activa en la vida local, i aconseguir trencar els sostres de cristall, per a poder arribar a una igualtat real d'oportunitats i representació social que es mereixen les dones”.
Per la vesprada, la Diputació va continuar amb la commemoració del 8M amb la seua primera gala ‘Construïm Ajuntes’. El Consell de la Dona va lliurar un premi a Mª Carmen Miralles, fundadora i CEO de TodoJuguete, per a reconèixer la seua trajectòria professional.

A. Sebastián, vocal del COPCV; M.Torlá, diputada benestar social; E. Albalat, Dir. Gral. Família; M. Barrachina, pta. Diputació de castelló; Mª J. Arquimbau, dir. Benestar Social; Mª C. Molés, vicedegana 3ª COPCV; M. Tormo, alcaldesa de Almassora; B. Congost, dir. general Persones amb Discapacitat; i en el centre, Carmen Miralles, premi 'Construim Juntes'. (d'esq. a drta.).
Les representants del COPCV també varen assistir a l’acte institucional organitzat per Subdelegació del Govern en Castelló el divendres 6 de març. Allí, la subdelegada, Antonia García Valls, junt amb la senadora en les Corts Valencianes, Eva Redondo, i altres representants de la vida pública han donat suport a la campanya actual que du per lema ‘Dones d'alt valor. No deixarem que el passat avance’. Aquesta iniciativa posa el focus en fenòmens com el denominat ‘tradwives’ -jóvens que aspiren a ser tractades com a princeses o que s'han denominat en xarxes socials dones ‘d'alt valor’- per a alçar la veu i deixar clar que fer un pas arrere en igualtat no és una opció, en paraules de la pròpia Subdelegació.
García Valls ha remarcat que aquest 8-M es commemora en un “context marcat per la persistència de desigualtats, pel retrocés de drets en alguns països i per l'impacte especialment greu que els conflictes armats continuen tenint sobre les dones i les xiquetes”.

Eva Redondo, senadora en les Corts Valencianes; Mª Carmen Molés, vicedegana 3ª COPCV; Antonia García Valls, subdelegada de Govern de Castelló; Alba Sebastián, vocal COPCV (D'esq. a drta.).
