Cartel ganador de la 27ª Jornada Profesional del COPCV / Cartell guanyador de la 27ª Jornada Professional del COPCV

Nos complace mostraros el cartel seleccionado para representar esta edición. / Ens complau mostrar-vos el cartell seleccionat per a representar aquesta edició.

A una semana de la celebración de la 27ª Jornada Profesional del COPCV ‘El derecho a la vida y una muerte digna’, ya podemos anunciar el cartel que la promocionará. Se trata de la propuesta elaborada por la colegiada Julia Montero Monzó.

Esta imagen ha sido la elegida entre las seis presentadas en el concurso puesto en marcha por el Col·legi. Agradecemos vuestra participación y os emplazamos a seguir online la 27ª Jornada Profesional del COPCV, que se llevará a cabo el próximo sábado 27 de febrero.

Más información e inscripción

-------

A una setmana de la celebració de la 27ª Jornada Professional del COPCV ‘El dret a la vida i una mort digna’, ja podem anunciar el cartell que la promocionarà. Es tracta de la proposta elaborada per la col·legiada Julia Montero Monzó.

Aquesta imatge ha sigut l'elegida entre les sis presentades en el concurs posat en marxa pel Col·legi. Agraïm la vostra participació i us emplacem a continuar en línia la 27ª Jornada Professional del COPCV, que es durà a terme dissabte que ve 27 de febrer.

Més informació i inscripció

Galería de fotos



Noticias relacionadas

  • 28/01/2026
Concurs per a seleccionar el cartell de la 32ª Jornada professional COPCV

Els treballs han de ser originals i inèdits, s'enviaran a través de la seu electrònica fins el 1 de febrer de 2026 a les 23h:59m.
Leer

  • 28/01/2026
32ª Jornada Professional del COPCV: ‘Problemas de la sociedad actual y futura: pobreza y soledad no deseada’

Donem a conèixer el programa d'aquesta cita la qual es celebrarà el proper 28 de febrer en Castelló. Activitat presencial gratuïta prèvia reserva de plaça.
Leer