Estudiants de Castelló participen en els tallers del programa ‘Joves i Salut Psicològica’ en els quals ha col·laborat el COPCV

Alumnes de cinc instituts de Castelló i de l'Escola de Segona Oportunitat assisteixen a les xarrades impartides

Alumnes d'ESO, Batxillerat, Formació Professional i ensenyaments especials de cinc instituts de Castelló i de l'Escola de Segona Oportunitat han participat aquest curs en els 32 tallers impartits dins del programa Joves i salut psicològica. Una iniciativa de la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Castelló que s'ha realitzat en col·laboració amb el Col·legi Oficial de Psicologia de la Comunitat Valenciana.

Més de 300 estudiants de l'IES Penyagolosa, de l'IES Matilde Salvador, del CIPFP Costa Azahar, de l'IES Bovalar, de l'IES Miquel Peris i Segarra i de l'Escola de Segona Oportunitat han pres part així en tallers que començaren el 16 de gener i que es desenvoluparan fins al pròxim 25 de maig.

Unes classes dirigides a promoure hàbits i conductes saludables des de les aules que han abordat temàtiques com: Què és un dol? Pandèmia i resiliència; Tens súper poders? Coneix les teues fortaleses I i II; El suïcidi és responsabilitat de tots; Esport, font de benestar; Mòbil, tauleta, tv i ordinador...quan la pantalla mana; Què veig? Què veus? Sobre un ús adequat de continguts en internet; Com puc aconseguir els meus objectius?.



Noticias relacionadas

  • 15/01/2026
GUÍA del juguete AIJU 2025/2026

Elaborada por el Instituto Tecnológico de Producto Infantil y Ocio (AIJU) con la colaboración de un equipo multidisciplinar de profesionales, compuesto por psicólogos/as, pedagogos/as, educadores/as y expertos en infancia, técnic/as en discapacidad y en seguridad.
Leer

  • 15/01/2026
La violencia psicológica, la forma más extendida de maltrato en la infancia y adolescencia en España

Esta es una de las preocupantes conclusiones extraídas del informe sobre la «Prevalencia de la violencia contra la infancia y la adolescencia en España», publicado por el Ministerio de Juventud e Infancia.
Leer

  • 05/01/2026
Oferta de trabajo: Técnico/a de Políticas de Infancia

Para el proyecto “Reconstruir mejor: asegurar el bienestar emocional de la Infancia” para el Comité de Comunidad Valenciana de UNICEF España. Fecha de recepción de candidaturas hasta el 8/01/2026.
Leer

  • 09/12/2025
Finalització 8é Pla de Formació per a Professionals de la Infància i l'Adolescència a la Comunitat Valenciana

Finalización 8º Plan de Formación para Profesionales de la Infancia y la Adolescencia en la Comunidad Valenciana.
Leer

  • 01/12/2025
Pautas para detectar y abordar las dificultades de aprendizaje desde el aula

El Child Mind Institute insiste en que la respuesta emocional del entorno es determinante. Un niño con dificultades de aprendizaje necesita sentir que cuenta con apoyo y comprensión, tanto en la escuela como en casa.
Leer

  • 28/11/2025
Microcredenciales impartidas en enero, apoyadas por el COPCV

Se trata de formación de la Universitat de València sobre: Trastornos de Ansiedad en Población Infantojuvenil, TDAH y TEA.
Leer