Setmana de la Primera Infància: Un món ple d'emociones

Del 20 al 25 d'abril a Albal. Actuacions musicals, tallers de porteig i de massatge infantil, activitats amb pintura, contes, una trobada de lactància o ioga amb nadons, entre d'altres. Xerrada 'Conspirar per ser feliç: cap a la saviesa emocional', a càrrec de Carlos González.

Les experiències d'aprenentatge en els primers anys de vida són una empremta inesborrable que ajuden a xiquets i xiquetes a aprendre a relacionar-se i a desenvolupar les seves capacitats dins i fora de l'escola. L'adquisició d'aquests valors i habilitats en un espai de llibertat és, en essència, un dels grans objectius que inclou el model educatiu de Ninos Escoles Infantils, un projecte cooperatiu compromès amb la cultura de la primera infància, que creu en l'educació com motor de canvi de la societat.

Ninos Escoles Infantils vol compartir un any més les seves inquietuds al voltant del paper que ha de tenir l'educació en les edats més primerenques, una qüestió que ens fa reflexionar cada dia i amb la qual treballem per oferir un servei de qualitat, amb un projecte educatiu d'avantguarda que dóna resposta a les necessitats educatives de les nostres famílies.

En aquest context, des de l'Escola Infantil Municipal d'Albal, aquest any s'ha organitzat del 20 al 25 d'abril la "Setmana de la Primera Infància: Un món ple d'emocions", una fita on l'equip pedagògic oferirà entorns, ambients i experiències que permetran a la primera infància elevar en aquest fascinant viatge amb destinació als més variats sentiments. Allò que ens toca el cor, allò que ens deixa una empremta emocional, hp recordarem sempre: Una aroma, una música, una imatge, una carícia, un gust, una experiència ...

Durant aquestes jornades s'han organitzat actuacions musicals per a xiquets/tes, activitats de música en família, tallers de porteig i de massatge infantil, activitats amb pintura, contes per a xiquets/es, una trobada de lactància o ioga amb nadons, entre d'altres. La Setmana de la Primera Infància també comptarà amb la xerrada "Conspirar per ser feliç: cap a la saviesa emocional", a càrrec de Carlos González.

L'equip humà de Ninos ha valorat la importància de participar en aquesta trobada amb el qual referma el seu compromís amb la primera infància per acompanyar en el creixement, la descoberta i l'educació del seu alumnat.

ACTIVITATS I PROGRAMACIÓ: Ací



Noticias relacionadas

  • 02/10/2025
La revista Informació Psicològica digital publica el número 128 'Psicología Educativa'

Publicació anual del COPCV. La seua línia editorial està clarament orientada a la investigació aplicada, en totes i cadascuna de les seues àrees d'intervenció. La gestió és plenament online.
Leer

  • 29/09/2025
La División de Psicología Educativa del COP lanza un nuevo boletín

Una publicación cuya finalidad es dar difusión de las actividades, experiencias y buenas prácticas de los/as profesionales de la Psicología Educativa, de las diferentes secciones y de la misma División.
Leer

  • 12/09/2025
El uso temprano de smartphones se asocia a peor salud mental juvenil

Un nuevo estudio a gran escala -con datos de más de 100.000 jóvenes de todo el mundo- y publicado en el Journal of Human Development and Capabilities, revela una preocupante conexión entre la edad de adquisición del primer smartphone en la infancia y la salud mental en la adultez temprana.
Leer

  • 09/09/2025
Nuevo boletín de la División PsiE del COP

La División de Psicología Educativa (PsiE) del COP ha publicado la undécima edición de su boletín, una publicación cuya finalidad es dar difusión de las actividades, experiencias y buenas prácticas de los/as profesionales de la Psicología Educativa.
Leer

  • 05/09/2025
El Consejo de la UE sitúa la salud mental infanto-juvenil en el centro de su estrategia digital

El Consejo hace un llamamiento a todos los Estados miembros, a las instituciones europeas y a los agentes del entorno digital para adoptar medidas concretas que integren la seguridad psicológica en el diseño tecnológico, la educación, la regulación y las estrategias comunitarias.
Leer