Coincidim amb la regidoria de Benestar Social d’Alacant en la necessitat d’unir esforços i desenvolupar activitats que protegisquen la salut mental

Les representants d'ambdues entitats acorden tornar a reunir-se per continuar treballant i concretar accions.

Els desequilibris o problemàtiques que es poden donar socialment són molt variats, per això la Psicologia d’Intervenció Social i comunitària és amplia i pot actuar en assumptes relacionats amb igualtat, envelliment, inclusió, etc.

La vicedecana 2ª del COPCV, Concepción Sánchez Beltrán, s’ha reunit amb la regidora de Benestar Social d’Alacant, María Begoña León, i la cap del departament de planificació, Jessica Marín, per a intercanviar impressions al voltant de les necessitats del veïns i veïnes de la ciutat i els recursos que, amb la col·laboració del Col·legi i dels professionals que l’integren, es podrien posar en marxa.

Per això, s’ha parlat de Es parla de la possibilitat de signar un conveni de col·laboració amb la entre ambdues entitats per realitzar activitats conjuntes que repercutisquen en la prevenció i protecció de la salut mental a través de conferències, xarrades informatives, jornades, taules redones, cursos o tallers, entre d’altres. Aquestes activitats, anirien dirigides tant a la població en general com als treballadors i treballadores de Benestar Social.

Hem quedat en realitzar altra reunió per tal de treballar els aspectes anteriorment mencionats.



Noticias relacionadas

  • 01/12/2025
Entreguem els premis d'investigació a alumnat de Psicologia de la Universitat Europea

Un any més, a través d'aquests guardons, fomentem el contacte de la universitat, la investigació i el món laboral.
Leer

  • 28/11/2025
ESCAPERS, proyecto Europeo sobre aprendizaje intergeneracional basado en juegos para fomentar la inclusión social

El próximo 11 de diciembre de 13:00h. a 14:00h. se realizará un webinar para dar a conocer la metodología y las herramientas educativas empleadas.
Leer

  • 26/11/2025
Realizada la mesa redonda ‘Claves para conseguir una sociedad sin violencia contra las mujeres’

Este es uno de los actos organizados por el COPCV con motivo del 25N, Día Internacional de la Eliminación de la Violencia contra la Mujer.
Leer

  • 25/11/2025
Jornada Presente y Futuro en la Psicología de la Intervención Social

Tendrá lugar el 27 de noviembre en Madrid, de 9:30h a 13:30h, en modalidad presencial y online (a través del canal de YouTube del COP).
Leer

  • 24/11/2025
Mesa redonda ‘Claves para conseguir una sociedad sin violencia contra las mujeres’, 25 de noviembre en el COPCV-Alicante

Esta es una de las actividades organizadas por el COPCV con motivo del Día Internacional de la Eliminación de la Violencia contra la Mujer. Actividad abierta al público, inscripción gratuita previa reserva de plaza.
Leer

  • 24/11/2025
En las Enfermedades Crónicas No Transmisibles (ECNT) el componente psicológico es una parte activa desde el diagnóstico

Concepción Sánchez Beltrán, vicedecana 2ª del COPCV, ha participado en la I Jornada Red Activa ECNT organizada por la UE de Valencia.
Leer