Cinefòrum ‘Diversitat, diví tresor’ amb motiu del Dia Universal dels Drets de la Infància i l’Adolescència

El 18 de novembre, celebrem esta activitat dirigida al públic general, amb l'objectiu de sensibilitzar i formar a la societat de manera inclusiva. Activitat gratuïta prèvia reserva de plaça. També es retransmetrà en streaming a través de la plataforma del COPCV.

Ens sumem a la commemoració del Dia Universal dels Drets de la Infància i l’Adolescència que des de 1959 es celebra cada 20 de novembre, data en la que l'Assemblea General de les Nacions Unides aprovà la Declaració dels Drets del Xiquet, i ho fem, amb la celebració de diversos actes i activitats a proposta de la Direcció General d’Infància i Adolescència de la Generalitat Valenciana:

Taula redona: presentació de la guia d'intervenció multidisciplinar per a xiquetes, xiquets i adolescents amb trauma psicològic.

Quan? 11 de novembre de 19:00h. a 20:30h.

On? en la Plataforma de Formació En línia del COPCV.

 

Realització del cinemaforum ‘Diversitat, diví tresor’

Quan? 18 de novembre

On? Modalitat presencial - C/ Alberic, 35 (València)- i streaming

A través de diverses escenes de cinema i/o televisió es reflexionarà sobre els reptes i desafiaments amb els quals s'enfronten els i les adolescents en la construcció de les seues identitats sexuals i de les diverses situacions de vulnerabilitat que poden sorgir a partir de múltiples opressions socials i culturals.

L’objectiu d’esta activitat és sensibilitzar i formar a la societat de manera inclusiva. Per a fer-ho, després de vore les imatges, es plantejarà un debat en el qual participaran el següents professionals:

  • Juan Francisco Fernández Hernández, Coordinador General de LAMBDA - Col·lectiu LGTB + per la diversitat sexual, de gènere i familiar.
  • Marlene Perkins Pérez, Coordinadora Autonòmica d'UNICEF en Comunitat Valenciana.
  • Zoraida Granados Palma, Psicòloga Sanitària. Màster en Sexologia, Orientació i Teràpia Sexual. Mediadora Social en Educació Afectiu-Sexual. Delegada Llevant Psicòloga-Sexòloga en ANSSYD. Coordinadora Grup de Treball sobre Sexualitat COPCV-Castelló.
  • Vicenta Esteve Biot, Psicòloga Especialista en Psicologia Clínica. Unitat de referència d'Identitat de Gènere. Nivell I - Fase assistencial: Atenció Psicoterapèutica - Unitat de Salut Sexual i Reproductiva de Vila-real. Secretària de la Junta de Govern del COPCV.

 

Activitat oberta al públic general.  Per assistir presencialment, és necessari inscriure’s ja que l’aforament és limitat.

Per seguir el cinefòrum per streaming ací

 

Adjuntem cartell de la Genralitat amb les activitats preparades per el mes de novembre.

Galería de fotos



Noticias relacionadas

  • 05/02/2025
4ª Encuentros en la Fundación. VÍDEO - Mª P. García Vera: 'Niños y adolescentes creciendo con el trauma: impacto en sus vidas y tratamientos'

4ª Encuentros en la Fundación. VÍDEO - Mª Paz García Vera: 'Niños y adolescentes creciendo con el trauma: impacto en sus vidas y tratamientos de elección'.
Leer

  • 03/02/2025
Entrevista a Pepa Izquierdo, psicóloga educativa: 'hay que alfabetizar a los jóvenes en autocuidado emocional'

Izquierdo recibió el premio CIDAP 2022 por su programa 'Cuídome. Prevención y cuidado de la salud mental en adolescentes'.
Leer

  • 03/02/2025
VOTA por tu cartel favorito - XIV Concurso Carteles XXXI Jornadas Profesionales de COPCV

Fecha límite de votaciones: 5 de febrero a las 23:59. Además, ya podéis conocer un avance del programa.
Leer

  • 29/01/2025
Concurs per a seleccionar el cartell de la 31ª Jornada professional COPCV

FE D'ERRATA. El títol correcte de la jornada és 'Vivencias y sufrimiento: el papel de la psicología frente a las consecuencias emocionales de la dana'. Els treballs proposats s'enviaran a través de la seu electrònica. El termini de presentació finalitza el 3 de febrer de 2025 a les 14:00h.
Leer

  • 21/01/2025
Conferencia: 'Psicología e igualdad'

Se realizará en la sede del COPCV-Castelló el próximo 25 de febrero. Actividad gratuita previa reserva de plaza.
Leer

  • 20/01/2025
Club de ocio

Os invitamos a asistir a los eventos que tenemos programados para los próximos meses. Actividades gratuitas previa reserva de plaza.
Leer